Roggelse Blaadjes juli 1958

In deze 65 jaar oude Roggelse Blaadjes kunt u lezen:

– hoe de aspergevlieg verplicht moest worden bestreden
– hoe beperkt en met regeltjes het Quasven toch al een beetje open gaat
– wie er op de meisjesschool slaagde voor het verkeers- of naaidiploma
– wie er het middenstandsdiploma haalde.

…..en wilt U weten
wie er een groene kanarie kwijt is
wie er oud café meubilair te koop aan biedt
wie er direct inspringt op de nieuwe situatie bij het Quasven en moderne badcostums aanbiedt
hoeveel en welke boeren er biggen te koop hebben?

Lees dan de advertenties.

En in de burgerlijke stand leest u natuurlijk wie er in Roggel is geboren, gestorven, gaat trouwen of verhuist in 1958.

Klik hier om de blaadjes te lezen!