Wilt u rondleidingen geven?

Vanaf april worden er  iedere zondag 2 rondleidingen gegeven in onze museumboerderij “De Leimskoel”. Deze rondleidingen worden verzorgd op verzoek van de Leistert, opdat hun bezoekers hier gebruik van kunnen maken.
Maar u bent natuurlijk ook van harte welkom als u geen bezoeker bent van de Leistert.
De rondleidingen starten om 10.00 u. en om 13.30 u.

Om deze rondleidingen te kunnen verzorgen hebben we een toch een behoorlijk aantal mensen nodig. Om de leden niet al te zeer te belasten, zoeken wij dan ook naar  vrijwilligers van buiten onze vereniging die genegen zijn om één of meerdere keren per jaar zo’n rondleiding te geven eventueel i.s.m. een lid van onze vereniging. Heeft u van vroeger uit enige affiniteit met het boerenleven in deze streek, dan is dit misschien wel voor u een leuke besteding van een zondagochtend of middag.

Natuurlijk is er ook ruimte voor eigen inbreng bij een rondleiding, maar voor mensen die daar wat meer moeite mee hebben is er ook een korte handreiking geschreven waaraan ze tijdens de rondleiding een houvast hebben.

Interesse: meld U zich dan aan bij Jeannie van de Laar
tel.  0475-495362
e-mail: jeannievandelaar@heemkunderoggel.nl
of bij één van de andere bestuursleden.