Roggelse Blaadjes april 1957

Deze maand een beperkte uitgave van de Roggelse Blaadjes van april 1957. Het blaadje van 6 april is helaas niet aanwezig in het archief. De reden is onduidelijk, want volgens de nummering is het toch zeker uitgekomen. (Is er misschien nog iemand die het in zijn bezit heeft? Dan horen we dat natuurlijk heel graag)
Maar er is  toch nog van alles te lezen:
– Een uitgebreid stuk bij het parochienieuws over het “Rijke Roomsche Leven” in die tijd
– bekende namen bij de winnaars van het kaart toernooi
– een persoonlijk bedankje van Piet Geuijen die afscheid neemt bij de Coöperatie winkel
– inzameling van verband van oude lakens voor de missie
– Biljartclub “De Beukelaer” heeft een kampioen

en natuurlijk worden de blaadjes iedere week afgesloten met een stortvloed van 2 regelige advertenties van de plaatselijke middenstand en particulieren.

Klik hier om deze blaadjes te lezen.