Kalenderfoto mei 2021

31 mei 1968. Afscheidsreceptie van Bert Dirkx aangeboden door de Gemeente Roggel.
Personen op de foto v.l.n.r.
Bert Dirkx, Geel Dirkx, Tilke op het Broek-Dirkx, Tjeu Dirkx, zwager Frater Odilius Meerts en Wulm Dirkx.

De hele “piete” familie en een zwager bij elkaar. Piete  Bert was getrouwd met To Meerts . Ze hebben gewoond op het Nijken en Koppelstraat .
Piete Geel was getrouwd met Nel Ebus en woonde in de beginjaren van hun huwelijk ook op het Nijken, maar later in de ouderlijke woning (van Piete Hannes) op de Kleine Laak. Piete Til was getrouwd met Sjeng op het Broek. Ze woonden in het begin in de ouderlijke woning bij Piete Hannes en later op de Grote Laak. Piete Tjeu was getrouwd met Stina Joosten en woonde in Haelen in de buurt van de Statie.  Piete Wulm was getrouwd met Marie Kuypers en woonde na zijn huwelijk in Neer op Wanssum.

Berts vrouw was een zus van Frater Odilius Meerts.