Kalenderfoto juni 2021

Schoolfoto uit 1953 van de meisjesschool St. Theresia
Personen v.l.n.r. en van onderen naar boven
1e rij: 1.Tiny Simons, 2.Leny Bongers, 3.Mia Simons, 4.Annie Simons, 5.Truus Simons, 6.Nelly Klompen, 7.Toos Klompen.
2e rij: 8.Toke Simons, 9.Nelly Smets, 10.Nelly Simons, 11.To Simons, 12.Mia Scheres, 13.Stien Beenders, 14.Lies Gubbels, 15.Mia Klompen, 16.Lies Hendriks.
3e rij: 17.Nelly Bongers, 18.Nelly Beurskens, 19.Mien van Roy, 20.Toos van Roy, 21.Truus Smets, 22.Mia Smets, 23.Mia Gubbels, 24.Corry Gubbels, 25.Leny Vissers, 26.Nelly Vissers, 27.Mia Hendriks, 28.Annie Hendriks.
4e rij: 29.Griet Beurskens, 30.Emma Scheres, 31.Annie Moonen, 32.Mien Scheres, 33.Toos Geuyen, 34.Tiny Geuyen, 35.Tiny Beenders, 36.Mia Peeters.
5e rij: 37.Nelly Scheres, 38.Toos Moonen, 39.Nelly Scheres?, 40.Annie Scheres, 41.Mia Beenders, 42.Truus Beenders en 43.Lies Peeters

Zijn alle namen correct? Als u een andere mening heeft horen we dat graag.
Voor de duidelijkheid hebben we er nog een genummerde weergave aan toegevoegd. Klik daarvoor hier.

Deze foto uit 1953 is gemaakt op de St. Theresia meisjesschool. We zien veel zusjes bij elkaar. (veelal uit dezelfde buurt)  Waarschijnlijk werden de schoolfoto’s op deze manier gemaakt omdat men dan slechts één foto per gezin nodig had.  Maar er moeten in dat jaar meer foto’s gemaakt zijn op deze manier, want het zijn beslist niet alle zusjes die op dat moment op school zaten. Wie kan ons aan de andere foto(‘s) helpen?