Kalenderfoto mei 2018

Foto van de Fam. Korten, voorheen wonende op Asbroek. Nr 11.

Gerardus Henricus Korten is in 1905 geboren in Grathem en hij trouwde in 1930 met Elisabeth Verheggen geboren in 1899 in Weert. Zij kochten eveneens in 1930 een in 1905 herbouwde boerderij op het Asbroek van de erven van de Sibert Raemakers die in 1929 overleed en getrouwd was met Anna Maria Engelen. In 1962 werd er na een brand weer een nieuwe woning gebouwd die er nu nog staat, en waar ze nog een tiental jaren hebben gewoond en daarna zijn verhuisd naar het Brummenböske op de Heibloem. In 1980 heeft het echtpaar Korten-Verheggen nog hun Gouden Bruiloft gevierd.

Personen op de foto zijn het echtpaar Korten-Verheggen, hun 2 zonen en 2 dochters en hun 2 schoonzonen en 2 schoondochters:
voorste rij v.l.n.r.:  Harry Korten, Frits Klompen, Trui Klompen-Korten, Hein Korten, Lies Korten-Verheggen
bovenste rij v.l.n.r.: Sjaak Peeters, To Peeters-Korten, Tjeu Korten, Truus Korten-Joosten, (echtgenote van Tjeu) en Tiny Korten-Looyen (echtgenote van Hein).

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.