Kalenderfoto april 2018

klik op de foto voor een vergroting

Foto uit 1958.

Buurtkinderen b.g.v. het 25- jarig huwelijk van de Fam. Beenders (Kleine Laak).
v.l.n.r.:
1e rij: Marjo Smeets, Geertje Smeets, Jan Coenen, Jacco Neijzen, Noortje Coenen, Peter Klompen,         Har Klompen, Tiny Verstegen.
2e rij: Annelies Smeets, Mientje Coenen, Fientje Verstegen, José Beenders, Jan van Heur, Jan Neijzen, Nelly van Heur, Truus Klompen.
3e rij: Stien Klompen, Annie Coenen, Annie Beenders, Wiel Klompen, Jo Beurskens, Mien Beenders, Frits Coenen, Wim van Heur, Mia Beenders, Tiny van Heur.
4e rij: Tiny Beenders, Theo Klompen, Mien Tobben (Neer), Toos Sijben (Neer), Truus Beenders en         Bartje Neijzen.

verdere info:

Het zilveren echtpaar was “Kampers Rieke” met zijn vrouw.  Zij woonden toen met hun kinderen in dit pand op de Kleine Laak. (Link streetview)

Voluit: Hendrikus Hubertus Beenders  geboren te Roggel op 7 juli 1904, overleden te Horn op 29januari 1983, zoon van Wilhelmus Beenders en Anna Maria Houben.
Hij is getrouwd te Roggel op 21 april 1933 met:
Johanna Hubertina Vestjens, geboren te Neer op 24 september 1905, overleden te Horn op 17 april 1984, dochter van Theodorus Vestjens en Christina Hubertina Beeren.

Later heeft hun zoon Thei het bedrijf overgenomen en heeft er vele jaren  een kalkoenenbedrijf gerund.

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.