Kalenderfoto juni 2018

Foto anno 1953.

Sjra Dirkx (van Kaolders Geel):
Sjra op weg naar huis na de zondagse H.Mis. Sjra is geboren in 1926. Overleden 16-06-2000.
De foto is gemaakt voor het woonhuis van Piet van Gradusse Naad (Vullers) op de Molenweg.

Sjra heeft lang met zijn vrouw (in 1955 getrouwd met Annie Gijsen uit Haelen)  en kinderen op de Burg.Mertensstraat gewoond.

Sjra’s ouderlijk huis was op de  Molenweg. Hij was een zoon van Koalders Geel. Die woonde op het eind van de Molenweg aan de rechterzijde een klein eindje van de weg af in een boerderijtje. Later heeft To Dirkx (zus van Sjra en getrouwd met Nic van den Heuvel)  iets meer naar de weg toe een nieuw huis gebouwd. Klik hier voor een link naar de huidige situatie.
Ook de missiezuster Dirkx (Tilla) , was een zus van Sjra.

Wij zouden nog graag in het bezit komen van een foto van Koalders Geel en zijn vrouw. Kan iemand ons daar mee verrassen?

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.