Kalenderfoto maart 2017

klik op de foto voor een vergroting
Omschrijving van de foto:

Sinterklaasfeest voor misdienaars.
v.l.n.r. (met dank aan Huub Geuijen voor de aanvullende info)
op de bovenste rij: Jo Pijpers – Chrit Alofs – Huub Geuijen – Peter Geuijen – Hans Klompen? –  Leon Kiggen – Jac Vestjens  – Ger Smits – Piet Salimans
zittend: Faas Alofs – Peter Gijsen – Chris Alofs – Jos Janssen.

Van Lei Kirkels kregen we de correctie dat bij de bovenste rij de derde jongen  van rechts niet Jac Vestjens is maar hij. Bedankt daarvoor.

Bijdrage Jan Mooren:

De misdienaars en de jongens van het jeugdkerkkoor vierden in de jaren vijftig op dezelfde dag als de zangers van het kerkkoor  op of rond 22 november het Ceciliafeest.  In zaal Scheres was het feest voor de volwassenen en bij café Berger werd de jeugd getrakteerd .Tradities gaan verloren of moet de tekst Sinterklaasfeest toch Ceciliafeest zijn?
De man boven op de foto links zal koster Jo Pijpers zijn. Wie benoemt de onbekende misdienaars op de foto? (Heeft Huub Geuyen inmiddels al gedaan)

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.