Kalenderfoto februari 2017

klik op de foto voor een vergroting

Foto: 7 februari 1962. Huwelijk van Nelly Houben en Jan Vaes.
Personen rond het bruidspaar op de foto v.l.n.r.:
Leentje Knops, Mia Smets, Annie Willems, Leen Geelen, Toos Simons, Thijs Houben,
Maria Roothmans, Elly Keiren (Leidinggevende), onbekende man, Mia Moors, Nelly Rademakers,
Leen Mennen, Annie van Heur, Annie Klaassen en Mia Peeters.

Bijdrage Jan Mooren:

Op de foto bij het huwelijk van Nelly Houben, dochter van Sjeng van Tiesse-Koon de klompenmaker en Jan Vaes van de schoenmaker, vormen de dames van de gezinszorg een erehaag.
De gezinszorg was toen gehuisvest in de oude kapelanie.
Leidinggevende Elly Keiren was toen beter bekend als  mejuffrouw Mestrom.
Van de gezinsverzorgsters komen er drie uit Roggel nl. Mia Smets (Blenkert), Toos Simons (Laak) en Mia Peeters (Roligt).
De onbekende man is Jan Houben, de oudste broer van de bruid .

opmerkingen, herinneringen en anekdotes:

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.