Kalenderfoto oktober 2018

Foto anno 1947.
Kloosterstraat voor het café van Sjra Claessen.
Personen v.l.n.r.:
Bertha van den Beuken-Houben (van Tiesse Sjeng) en Truus Klompen –Verstappen (vanne Sjnieder)

Bertha kennen we allemaal nog wel als de vrouw van schilder Jacq. van den Beuken met hun winkel op de Raadhuisstraat. Ze was ook medeoprichtster van onze heemkundevereniging Roggel.
Ook Truus kennen we van de Roggelse middenstand en wel van de winkel Madame Trudo op de Koppelstraat.
Ze staan hier voor de winkel/café van Claessen Sjra op de Kloosterstraat. De latere Vivo winkel.

Als we ervan uitgaan dat deze kinderen op de foto een jaar of 8 zijn, dan moet deze foto gemaakt zijn rond 1947.

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.