Kalenderfoto februari 2022

Foto uit 1955.
Excursie klas 5 van de lagere school naar de sluizen in “De Weerd” bij Roermond.
Personen v.l.n.r.
Piet Hendriks (van de  Manjemaeker van de Hei), Jan Mussen (Van Musse Graad van de Sjans), Dré Schroën (van Schroë Baer van de Raadhuisstraat), Thei Klompen ( van Klompe Thei van de Blenkert), Tom Bex (Van Sjelke Bex van de Mortel), Wim Smets (Van Tinus Smets van de Blenkert), Jo Pijls (van Stichels Sef van de Burg.Mertensstraat), Herman Geenen (van Geene Rieke van het Ophoven), Piet Gijsen (Van Gieze Wiekus van de Molenweg), Giel van Roij (van Polle Tjeuke van de Mortel), Piet Beerens (van Beerens Sjeng van het Ophoven) en Meester Maassen.

Deze mooie foto ontvingen we van Thei Klompen. Hartelijk dank daarvoor. We hebben al bijna 500 foto’s in de afgelopen jaren op de  kalender afgebeeld en voor U beschreven. Willen we dit blijven doen, dan zijn we natuurlijk afhankelijk van u medewerking.
Heeft U ook nog mooie foto’s van vroeger? Wij zijn er heel blij mee. Maar U hoeft er natuurlijk geen afstand van te doen. Met een scan  zijn wij al heel blij.
Klik hier om te lezen hoe U ze ons toe kunt sturen.
Alvast bedankt.