In memoriam Wiel Diederen

Ofschoon we wisten dat het niet zo goed ging met de gezondheid van Wiel, was het toch schrikken toen we hoorden dat hij was overleden. Tot voor enkele weken was hij nog regelmatig op de museumboerderij De Leimskoel.
Wiel was een jaartje of 6 lid van onze vereniging. Zijn interesse was breed, maar ging bij onze vereniging toch vooral uit naar de museumboerderij De Leimskoel.
Hier heeft hij menig klusje geklaard, maar wat ons blijvend aan Wiel zal herinneren is toch zijn werk in het vastleggen van de uitgestalde stukken in een kaartenbakarchief, dat de info is voor onze rondleiders en bezoekers. Helaas heeft hij dit niet helemaal kunnen afmaken.
Dat was wel het geval met het mooie infobord voor onze boerderij.
Toen hij hoorde dat er een infobord moest worden geplaatst, stelde hij spontaan voor om  een ontwerp  te maken waarin dit bord geplaatst zou kunnen worden.
Voor de voorbijganger zal dit een fraaie aankleding van de info over De Leimskoel zijn, maar voor ons zal het tevens een monumentje blijven voor Wiel.

Wij wensen de familie heel veel sterkte met het verlies van Wiel.