Roggelse Blaadjes oktober 1957

Deze maand de blaadjes uit oktober 1957.

Hierin o.a.

• Nogmaals de vraag aan de inwoners om iets van de meer dan 1.000.000 gulden die de Roggelnaren op de bank hebben staan, uit te lenen voor de bouw van een nieuw Groene Kruisgebouw.
  • De inschrijvingsbedragen en aannemers voor de bouw worden gepubliceerd.
  • start inentingscompagne tegen kinderverlamming.
  • poging om filmkring op te richten.
  • bericht van het armenbestuur.
  • uitgebreid verslag van de raadsvergadering van 23 oktober 1957.

……….. en natuurlijk weer de bekende rubrieken zoals burgerlijkestand, parochienieuws, verenigingsnieuws en veel advertenties.

Klik hier om deze blaadjes te lezen.