Roggels Blaadje 6 nov. 1954

klik op deze afbeelding om het Roggels Blaadje te lezen

Deze keer het Roggels Blaadje van 6 november 1954 met daarin:

• De raadsvergadering die helemaal in het teken stond van de toetreding tot N.V.Waterleidingsmaatschappij voor Noord en Midden-Limburg en de daarbij horende aanleg van waterleiding in Roggel
  • Ruiterclub ONA wil graag ruiterjasjes aanschaffen en gaat daarvoor een oudijzeractie beginnen
  • RKSV Roggel roept de supporters op om geen kritiek te leveren op scheids en spelers (toen dus ok al)
  • Road van Elf heeft bijeenkomst in “het Hoes van de Wuilisse”.

En natuurlijk nog meer verenigingsnieuws, het wekelijkse parochienieuws, de burgerlijke stand en de advertenties.