Presentatie over historie Roggelse cafés

Op donderdag 13 februari om 20.00 u.  zullen enkele  leden van de heemkundevereniging Roggel een presentatie verzorgen met als titel: historie van de Roggelse cafés.
Door middel van een PowerPoint presentatie worden meer dan 40 locaties getoond waar ooit een Roggels café(etje) lag of in enkele gevallen nog steeds ligt. Daarbij wordt  ook de geschiedenis van het desbetreffende pand dan verteld.
De presentatie zal plaatsvinden in het clublokaal  van de heemkundevereniging in de kelder van fysio Tullemans, Past.Schippersstraat 6 te Roggel. (Ingang trap achterzijde ).
Entree is gratis.