Kalenderfoto september 2023

Foto: Uitstapje van de EHBO in 1984.
Personen v.l.n.r.:
1e rij: Nelly Peeters-Vrenken, Nelly Verstegen-Joosten, Hilda Vossen-Joosten, Michel Levels (Bakker), Mart van Bogget, Bets Gijsen.
2e rij: Dré Peeters, Willemien Peeters, Lies van Bogget-Smolenaars,
May Hendriks-Schreurs, Louis op den Drink(voorzitter) Nelly Smolenaars-van Roy, Will Claessen, Mevr. Op den Drink(Marie Louis)
3e rij: Pieter Alofs, Dré Vossen, Carien van Heel, Bert van Bogget,  Jacqueline Bongers,  Vossen?, Ger Verstegen, Wim van Soest,
Bart Vossen, Miek Claessen-Geelen, Ad Hendrikx, Truus Janssen, Rien Bergs, Sjra Smolenaars, Gerda Hendrikx, onbekend, Jac Hendrikx en Jac. Scheenen.

Namen en foto hebben we ontvangen van Sjra Smolenaars. Hij vertelde erbij dat het uitstapje een initiatief was van enkele leden waaronder Wim van Soest, die dan ook uiteraard de chauffeur van de bus was, zoals hij dat zo vaak is geweest voor veel verenigingen. Omdat de bus vol moest was dit uitstapje ook mogelijk voor vrienden en kennissen van de leden. Niet alle  genoemde personen waren dus lid van de EHBO vereniging. Het uitstapje was naar Belgische Ardennen: grotten van Remouchamps, watervallen van Co en een grote dancing op de  terugreis.