Kalenderfoto oktober 2021

Info bij kalender:
Zittend links:  onbekend, rechts Geel Vullers (Selesse Geel)
Staand: Tjeu Vullers,  …. Rijks?, Sjrake Vullers met accordeon, Jan Metsemakers, Tinus Emonts en Tjeu Geuijen (Gäörte Tjeu).

Deze prachtige foto is waarschijnlijk gemaakt op het Ophoven. We zien namelijk (waarschijnlijk) allemaal mensen uit deze buurt:

3 gebroeders Vullers (Selisse): Geel, Tjeu en Sjrake, Jan Metsemakers(slager) en Tjeu Geuijen ( Görte) woonden allemaal op het Ophoven. Emonts (Tinus) woonde in Neer en had verkering met één van de zussen Selisse: Lena.  Rest ons nog 2 personen.
De zittende persoon links onder: er zit wat beweging in zijn gezicht, waardoor hij moeilijker te herkennen is.
Als we uitgaan van buurtgenoten zou het iemand van Fikus (Coenen) kunnen zijn.
In de 2e van links boven wordt door menigeen iemand van Rijks herkend, maar dan is er geen connectie met de buurt. Ook is al eens Janssen (van de Baend) genoemd. Dan is de relatie met de buurt er wel. Er zijn ongetwijfeld mensen (van het Ophoven) die ons wat meer zekerheid over deze 2 personen kunnen geven. Laat s.v.p. iets van u horen als u denkt deze mensen te herkennen. Reageren kan natuurlijk altijd bij één van onze (bestuurs)leden of via mail: info@heemkunderoggel.nl of via onderstaand formulier.

De met * gemerkte items zijn verplicht.

Uw naam*
    Uw email*