Kalenderfoto november 2013

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen.

kalender11_2013

Kinderen uit het huwelijk van Johannes Verkennis en Dorothea van Roy b.g.v. het 25-jarig huwelijk van Gertrudis Verkennis (Truu) en Silvester Jacobs.

Personen v.l.n.r.
1e rij: Josephina (Fien) Hillekens-Verkennis, op schoot haar jongste dochter Mia, Maria (Mie) Seuren-Verkennis, Silvester Jacobs met echtgenote Gertrudis (Truu) Verkennis, Maria (Marie) Verkennis-Ophey, 2e echtgenote van Joannes Verkennis, Josephus (Sef Verkennis)

2e rij: Theodorus (Dorus) Verkennis, Dorothea (Door) van Roosendaal-Verkennis, Johannes (Sjang) Verkennis, Catherina (To) Steeghs-Verkennis, Petronella (Nel) Steeghs-Verkennis.

Op de foto ontbreekt Petrus (Piet) Verkennis. Hij was beroeps militair bij de KNIL in Nederlands Indië.
Wie de foto heeft gemaakt is niet bekend.

28 juli 1944

Heeft u nog aanvullende informatie dan vernemen wij dat graag van u. Dit kan via ons contact formulier, maar natuurlijk ook door contact op te nemen met één van onze leden.