Kalenderfoto augustus 2022

Familie Geenen anno 1969

Personen op de foto v.l.n.r.

1e rij: Dorry Metsemakers dochter van Griet, Dorien Theelen dochter van An, Fien Offermans Geenen met haar zoon Roger, Wiel Metsemakers is zoon van Griet, Piet Metsemakers echtgenoot van Griet met dochter Ellen, Wim Criens echtgenoot van Truus, Dré Theelen echtgenoot van An met zoon Math.

2e rij: Tjeu Geenen, Door Geenen-Sillekens, Mevr. Jacobs (a.s.schoonmoeder van Toos) Toos Geenen, Dhr.Jacobs (a.s.schoonvader van Toos), Ellie Geenen-Hongen, An Theelen-Geenen, Jan Offermans, Griet Metsemakers-Geenen en Truus Geenen.

Deze foto is gemaakt door Heinz Jacobs bij gelegenheid van zijn verloving met Toos.
Op deze foto ontbreken de zonen  Jan en Wiel.

De familie van Geene Tjeu  en Door Sillekens woonden op de Heide nr. 6 (thans Verstappen Aardbeien).

Tjeu, geboren te Roggel op 25 september 1907 en  overleden te Roermond op 24 mei 1973, had een meel en graanhandel aan huis.
Hij is op 2 april 1937 getrouwd met Door Sillekens, geboren te Roggel op 3 september 1908 en overleden in Roggel  op 22 maart 2000,

In Roggel bekende broers of zussen van Tjeu waren:
Geene Ming (Wilhelmima). Zij was ongetrouwd en woonde op de Laak
Geene Manus. Hij woonde op het Ophoven.
Geene Driek. Hij woonde in Heythuysen
De vrouw van “snieder” Verstappen (Noor) was een zus.