In memoriam Truus Oonincx-Coumans.

We vernamen het droevige bericht van het overlijden van ons medelid Truus Oonincx-Coumans.
Truus was pas 1 jaar lid.
Maar dat ze op haar leeftijd nog lid werd, zegt iets over de  interesse die ze nog altijd had voor haar heem, ook op hoge leeftijd.

Enkele van onze leden bezochten haar een jaar geleden om haar verhaal over het leven in Roggel te kunnen vastleggen.
Het zal niemand die Truus kent, verwonderen dat ze dat met veel enthousiasme deed.
Na het gesprek meldde ze zich ook nog spontaan aan als lid.

Met haar verliest Roggel een markant figuur, die zeker de ouderen nog kennen als de ene helft van Truu en Truu in de Roggelse cabaretavonden en enkele jaren geleden nog bij “Oppe bank oppe Bos” (foto) en op de afscheidsavond van Melodia, waarvan ze tot de opheffing lid is geweest.

Al was ze de laatste jaren door haar fysieke beperkingen niet meer vaak te zien in het dorp, toch zijn we ervan overtuigd dat ze in” het Roggelse” erg gemist zal worden.
Maar nog meer gemist zal ze worden door haar familie, die we dan ook  vanaf hier heel veel sterkte toewensen.