Kalenderfoto april 2024

Foto 11 april 1983 Zanggroep Eige Wies:de groep werd actief onder de naam Kuërke, ongeveer een jaar later ging dit verder onder de naam Zanggroep Eige Wies

Personen v.l.n.r.:

Zittend: Marjan Verstappen, Truus Coenen, Margriet Reijnen-Gubbels, Henny Theelen-Mols, Marjo Flupsen, Marijke Peters-Noten, Lizette van Rijt-Theelen, Ruud Theelen.
Staand: Tiny Theelen-Bindels, Lenie Broods-Bakker, Mieke Aan den Boom-Gubbels, Truus David-Smits, Corrie de Mulder, Corrie Hermans-Theelen, Jaqueline Cluitmans –Geelen, Margriet Hermans, Piet Hermans, Truus Geenen-Theelen, Truus Theelen-Boonen, Wil Peeters, Truus Smeets, Frans Theelen, Frits Gubbels jr.,Monique Boonen, Frits Gubbels sr.,Piet Cluitmans, Piet Aan den Boom, Chrit Coenen, Jos Broods en Wim Suilen (dirigent).

Eige Wies vierde afgelopen jaar haar 40 jarig bestaan. Ze oefenen iedere maandagavond bij “Tonvannebekker met Gemma”. Meer weten over activiteiten of lidmaatschap kijk dan even op   https://www.zanggroep-eige-wies-roggel.nl