Kalenderfoto april 2023

1e rij:    Henny Knippenberg, Truus Janssen?, Frits Peeters, Berty Peeters, Truus Bergs, Frits van de Schoor, Carla Schmeitz, Sophie de Groot, Thea Teeuwen, Anny Nies, Jo op het Broek.

2e rij:    Zuster Fernanda, Huub Alofs, Truus Smits, Corry Dirkx,  Mieke Geelen, Paul Schreurs, Geertje Smeets, Corry Salimans, Thijs Peeters , Hein Gubbels?, Paul Caris.

3e rij:    Chris Houben, Frits Vossen, Huub Vrenken, Mien Vestjens,  Annemiek Klompen, onbekend, Jos Geelen,  Tiny Salimans, Willemien Vullers.

4e rij:    Thijs Derks, Theo Vullers?, Chrit Baetsen, Chrit Coenen?,  Piet Custers, Jan Pijls en Mart Janssen.

Dit is een foto van een kleuterklas van 1959. De kinderen zijn dus rond de 5 jaar. Momenteel moeten ze dan ongeveer 68-69 jaar oud zijn.
De foto is gemaakt op het klimrek achter op  de speelplaats van de kleuterschool bij het klooster “De Goddelijke Voorzienigheid” aan de (uiteraard) de Kloosterstraat.