Studentenclub Don Bosco

In het onderstaand PDF document leest u alles over deze club uit het verleden.

Ook zijn er een aantal foto’s in opgenomen.
Hierboven  een foto van leden de studentenclub uit 1951.
Het boekje dat bij gelegenheid van het 6e lustrum werd uitgegeven en dat ook in dit artikel word genoemd
is te lezen via    deze link

Harry Manders heeft het artikel geschreven en doet hierbij ook nog de volgende oproep:

Oproep aan oud-leden van de studentenclub:

Wie van jullie heeft nog verhalen, anekdotes, foto’s of andere zaken van de studentenclub? Neem contact op met Harry Manders (hjhm.manders@gmail.com).