Roggels Blaadje 14-03-1953

Klik op deze afbeelding om het Roggels Blaadje te lezen

Deze maand het Roggels Blaadje van 14-03-1953
Ook toen waren de gemeenteraadsverkiezingen aanstaande.
Burgemeester Gubbels doet een oproep tot een rondelijststemming  voorafgaand aan de verkiezingen in mei.
U kunt in dit Roggelsblaadje lezen hoe dat in zijn werk ging.

Bladzijde 3 en 4 zijn uit een daaropvolgend Blaadje van 3 weken later, waarin duidelijk wordt dat niet iedereen wil meewerken aan het tot stand komen van één lijst, na de rondelijststemming. Toch ziet de burgemeester nog veel voordelen in het doorgaan van een rondelijststemming.

Blz. 5 is het stembiljet van de rondelijststemming.

Volgende maand de uitslag.