RABO Clubsupport 2021

Als lid van Rabobank mag je  ook dit jaar tijdens de Rabo ClubSupport Campagne weer stemmen op je favoriete clubs. Je kunt je stem uitbrengen van 4 oktober  tot 25 oktober

Ook wij doen dit jaar weer mee met Rabo ClubSupport! Bekijk hoe je ons kan steunen door mee te doen en ons 1 van je stemmen te geven.

Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! Stem je via de Rabo App of Rabo Online Bankieren, dan heb je geen stemcode nodig. De lijst met deelnemers vind je onder de knop Rabo ClubSupport. Als je inlogt zie je deze knop via ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatschap’.

Leden die geen toegang hebben tot de Rabo App of Rabo Online Bankieren ontvangen een persoonlijke stemcode.