Kalenderfoto oktober 2016

10oktober-2016

Foto uit 1964.
Genomen in de weide achter de familie van den Beuken aan de Kerkstraat.

Personen v.l.n.r.:
Barbara Stemkens, Ilse Stemkens, Janneke Geraets, Gertie Geraets (kinderen van Griet Houben), Thomas Stemkens met op de arm Rik van den Beuken, op het paardje Loek Geraets en daarnaast Hans Stemkens.

Als u hier klikt ziet u de situatie uit die tijd: de Kerkstraat richting kerk aan de linkerzijde:
eerst het Verenigingsgebouw, daaraan vast de schilderszaak van Jacques en Bertha van den Beuken, dan de ommuurde tuin, daarna het woonhuis van de fam.  van Jan en Truus Coenen en daaraan vast weer de bakkerij- en levensmiddelenwinkel van de fam. Stemkens (niet meer zichtbaar).

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.