Kalenderfoto juni 2019

Kalenderfoto van de maand juni.
Klas 5  (huidige groep 7) met meester Joep Rooijakkers van de  Meester Jan Muisschool juni 1979.
De foto is gemaakt in de hal van de school. Het schoolgebouw uit 1956 (daarvoor was de jongensschool gevestigd op de Kerkstraat op de plaats van het huidige gezondheidscentrum) is afgebroken in 2010.
Personen v.l.n.r.
1e rij: Katja Smets, Olaf van Heur, Frank Vercoulen, Frits Cauven, Wilbert van Rijt, Ton Baetsen, Thijs van Roij, Riny van Hugten, Johan Smets, Christian Scheres.
2e rij: Annemiek Bergmans, Angelique Vullers, Peggy Teeuwen, Jolanda Fleuren, Rosette Joosten, Gerty Geuijen, Yvonne Janssen, Yvonne Vullers, Marian Peeters, Carolien Heijnen, Carmen Levels, Willy Briels, Anja van Heel, Meester Joep Rooyakkers, Ingeborg Ooyman.
3e rij: Matty van Hoef, Jan van Lier, Cretien Wijers, Robert Gommans, Roland Gommans, Jos Theunissen, Stephan Duynstee en Marcel Hendriks.
Ruud Beenders ontbreekt op deze foto.

Van Irma Vullers kregen we de volgende correctie: “Op de foto juni 2019 staat Robert Gommans en Roland Gommans dat zijn Robert en Roland Klompen “.

Bedankt!