Kalenderfoto februari 2023

Herman Scheenen met Gertrudis Scheenen-Mennen en dochter Lieske.
Zij woonden begin jaren dertig op het Nijken waar later het gezin Mennen-Rutjens woonde.

Herman (Maan) Scheenen is na het overlijden van Gertrudis Mennen hertrouwd met Gerarda Smits
Uit beide huwelijken waren er kinderen, waarvan er een aantal  in Roggel zijn blijven wonen.
In (bijna) willekeurige volgorde: Lies, Frits, Jan, Toon, Cor, Coba, Tom, Tjeu, Har, Mia, Herman.

Later woonde Mennen Sjaak en zijn gezin  dus in dit huis. Hieronder nog een foto uit die tijd.
Het huis  was dus gelegen ongeveer tegenover de Petrusmolen op het Nijken. Het huis is begin 80 afgebroken en er is een mooie nieuwe woning verschenen,