Kalenderfoto februari 2014

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen.

03 Februari 2014

Omschrijving van de foto

Tafeltennisclub Roggel omstreeks 1960.

Wie staan op de foto:

Personen op de foto v.l.n.r.:
Jan Kooiman, Piet Kooiman, Wim Seuren, Sjra Klompen, John Seuren, Piet Gorissen en
Goof Kooiman.

Waar is de foto gemaakt:

Oude Verenigingsgebouw?

Wanneer en waarom is deze foto gemaakt:

Niet bekend. Graag uw aanvulling.

Wie heeft de foto gemaakt?

Niet bekend. Graag uw aanvulling.

Graag uw aanvulling.
Van Sjra Klompen kregen wij de volgende reactie:
Reageer op: Foto van kalender
Van: februari 2014
Tafeltennisvereniging Roggel

Wie of wat ziet u op de foto:
twee teams welke kampioen zijn geworden

Wanneer of ter ere waarvan wat is de foto gemaakt?
Deze foto is gemaakt b.g.v. het behaalde kampioenschap van 2 teams in hetzelfde jaar. Op de kalender staat dat deze foto is gemaakt in 1960. Dit klopt volgens mij niet. Ik denk dat dit 1963 of 1964 moet zijn. Ik was toen 14 of 15 jaar oud.

Waar is de foto gemaakt?
Deze foto is gemaakt in het oude verenigingsgebouw aan de Kerkstraat, de vroegere lagere jongensschool.

Door wie is deze foto gemaakt?
Frien Scheres

Heeft u zelf herinneringen aan deze foto?
Ja, ik maakte deel uit van één der kampioensteams, samen met John Seuren, Piet Kooiman en Goof Kooiman.