Kalenderfoto december 2019

Foto eind jaren tachtig.
Toneelgroep van de seniorenvereniging.
Personen v.l.n.r.:
Nelke Geelen-Coenen, Liza Vullers, Sjaek Beenders (van Vossenhof), Wiel Hendriks, Tiny Roelofsen, daarachter Jan Janssen, To Peeters, Truus Coenen daarachter onbekend en ernaast ook onbekend.

Deze foto is één van de duizenden foto’s die de heemkundevereniging in haar digitale fotoarchief heeft zitten. We blijven echter op zoek naar “nieuwe” foto’s van vroeger. Opsturen van een ingescande foto kan via de site www.heemkunderoggel/uw-foto/ , maar wij komen ook graag langs om de foto bij uw thuis in te scannen. Wij gebruiken ook ieder jaar een selectie uit ons archief voor het maken van een kalender die we huis aan huis aanbieden. Ook dit jaar hebben we weer een mooie kalender samengesteld.  Mocht er niemand bij u aan de deur zijn geweest of was u niet thuis, dan is er nog altijd de mogelijkheid om deze kalender 2020 te kopen bij boekhandel Thea of op de Heibloem bij bakkerij Christine. prijs 4 euro. Ook van  het mooie fotoboek ““Straatbeelden in Roggel vroeger en nu” uitgave  2017  zijn nog altijd exemplaren te koop op bovenstaand adres of via één van onze leden. De prijs bedraagt 16 euro. Misschien een cadeau ideetje voor de komende feestdagen?