In memoriam Mart Bergs

Helaas moeten we alweer melding maken van het overlijden van één van onze leden: Mart Bergs.
Mart was vanaf  2014  lid van onze vereniging.

Zijn interesse lag vooral bij onze museumboerderij de “Leimskoel”.
Hij was hier helemaal in zijn element als hij aan oude werktuigen kon knutselen en schilderen.
Ook het bij elkaar sprokkelen van oud ijzer om de clubkas te spekken was hem wel toevertrouwd.
Hij was ook vaak een enthousiaste gids bij rondleidingen op de boerderij.
Helaas moest hij vanwege zijn gezondheid het laatste jaar een stapje terug doen.

Binnen de vereniging en zeker bij zijn collega’s op de boerderij  zal hij gemist worden.
En niet alleen op de dinsdagochtend in de werkschuur, maar ook in de pauze bij de koffie waar hij een gedreven verteller was.

Bij zijn familie zal dit gemis zeker nog groter zijn. We wensen ze dan ook alle sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.